Friday 30 October 2009

l.u.x. & erving concert

noaptea ploiasa si cizmulitele mele rosii suprasaturate de apa. din baltoaca in baltoaca strabatand kreuzbergul, ca sa ajungem sa o vedem si auzim pe Carrie...credeam ca strabatusem jumate de noapte, cand la marginea unei alei am auzit de departe vocea ei. am intrat intr-un gang intunecos si de acolo intr-un coridor lung cu bar si scena la capat. coridorul sau barul erau strabatute de meteoriti minusculi generati incontinuu de o bila de disco. sub ninsoarea de lumina se genera muzica folk pop - impletita cu vocea ei, atat de linistitor totul si atat de perfect incat tot ce lipsea era cainele acela mare si alb si pufos care trecea din cand in cand prin fata si pe langa mine. magic. ca si cum, capacul unei cutii muzicale s-ar fi deschis si eu as fi patruns acolo, in visul meu din copilarie pe intuneric, iar in miez as fi descoperit lumina, muzica si cainele alb.

http://www.lux-berlin.net/veranstaltungen/


http://www.myspace.com/carrieerving

No comments: