Tuesday 25 August 2009

the "inglorious basterds" in tarantino's style

the new...


ce as putea spune despre acest film, altceva decat: vedeti-l. este un "tarantino-clasic" care nu se abate de la patternul caracteristic al filmelor lui (mi-a venit in ultima vreme ideea ca mari regizori ca al modovar, woodye allan, tarantino, nu au mai multe filme, ci toata creatia lor poate fi privita ca un film lung, acelasi film cu mai multe episoade): adrenalina pura amestecata cu umor negru, pete de sange colorate rosu aprins, personaje exagerate de desen animat sau de western. mie mi-a placut si am trait fiecare moment atata timp cat am avut filmul in fata ochilor. dupa ce am iesit din sala am ramas cu un sentiment de satisfactie, ca si cum tocmai ma dadusem intr-un roller coaster, desi in mare parte cam uitasem ce se intamplase pe acolo. cu ce am ramas insa, am ramas cu o admiratie profunda fata de actorul austriac Cristoph Waltz. Abilitatile lui lingvistice m-au lasat cu gura cascata.

and the old...

1 comment:

stient said...
This comment has been removed by the author.